27 sierpnia 2014

End of holidays

Hej hej ♥

Te wakacje zleciały chyba najszybciej z wszystkich wakacji. Były całkiem fajne, ze względu na to, że prawie całe dnie spędzałam z przyjaciółmi, a jeśli nie, to zwiedzałam różne miasta w Polsce. Ale Pamiętam jeszcze zakończenie roku, kiedy tak bardzo cieszyłam się, że nie będę musiała chodzić do szkoły. A teraz? Teraz pozostało w sumie sześć dni do "Wstań-Zjedz-Idź do szkoły-Wróć-Poucz się-Idź spać.". Jednym słowem, do rutyny, która będzie nam towarzyszyć przez najbliższe dziesięć miesięcy. Teraz już nie wiem, czy się cieszyć czy płakać; Fajnie, ze spotkam się z klasą, ale znów będę zasypywana kartkówkami i sprawdzianami. So excited :))). Ale tak jak pisałam wyżej - Mam całkiem dobre wspomnienia dotyczące tych wakacji. W ciągu nie całych czterech dni w Zakopanem przeszłam blisko 20 kilometrów. W Krakowie również się nachodziłam, zarówno po mieście, Wawelu i po różnych ulicach, jak również po galerii, ahahaha ;). Podsumowując: Te wakacje były na prawdę fajne, ale bardzo szybko minęły.

 


A jak wam minęły wakacje?

4 komentarze:

  1. Ja byłam tylko we Włoszech, ale trochę odpoczęłam ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Ja byłam we Francji i Grecji i powiem ci że bardzo odpoczęłam.
    ładne zdjęcia :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/daylight.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane, prosiłabym również o klikanie w baner Oasap po prawej stronie bloga, to dla mnie ważne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniec wakacji,ale za to jesteśmy bogatsi o nowe wspomnienia.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi przyjemność ! <3

♥. Klikam w bannery

♥. Raczej nie bawię się w obs. za obs. Jeśli podoba mi się blog, zaobserwuję !