1 lutego 2014


Dzisiaj jest naprawdę piękna pogoda. Zupełnie nie zimowa. Śnieg już stopniał a temperatura jest dodatnia. Pogodziłam się, że w te ferie już nie porzucam się śnieżkami ani nie pojeżdżę na sankach. Ostatnio słyszałam nawet, że pod koniec lutego ma przyjść wiosna. Naprawdę lubię wiosnę , ale bez przesady.. W zeszłym roku zima trzymała nas naprawdę długo , a teraz ? Teraz nie zdążyła nawet na dobre przyjść. Nie wiem czy mam się cieszyć. No ale trudno. Na powyższym zdjęciu jest farba. Już za niedługo będę miała swój wymarzony pokój. Malowanie będzie w poniedziałek, potem poskładamy meble i gotowe. Wreszcie będę miała swój ulubiony kąt. Teraz po wyniesieniu wszystkich mebli, jest baardzo pusto i jest echo haha. Kiedy będzie już gotowy , zrobię room tour ( nie filmik). Teraz nie będę miała zbytnio czasu na pisanie postów, bo moje ferie - niestety - się już skończyły. Ale postaram się pisać 1 - 2 posty w tygodniu. Na prawdę bardzo lubię blogować i chciałabym to robić częściej. No ale zrozumcie, mam dużo nauki. Za niedługo mam sprawdzian z przyrody, cudem miałam piątkę na półrocze. Nie chcę tego zawalić, ponieważ MUSZĘ się podciągnąć w nauce.. Miałam średnią 4.75 a jeszcze niedawno pięć jeden. Życzcie mi powodzenia w dalszej nauce. Aha , no i dzisiaj może pojawi się filmik na moim youtubie KLIK . Nie wiem kiedy go dodam ale raczej będzie. Jestem bardzo niecierpliwa , ale jestem już w połowie wgrywanie. xoxo !




20 komentarzy:

  1. jaka śliczna <3

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest niesamowity *.* uwielbiam sposób w jaki piszesz posty <3
    Na pewno będę tu częściej zaglądać!
    Obserwujemy? (jak tak to daj znać a napewno się odwdzięczę)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś prześliczna :3 Ja też nie mogę się doczekać kiedy będę miała mój wymarzony pokoik. Ale ja muszę długo poczekać :)
    obserwacja za obserwację? jeśli tak to zacznij a ja na pewno się odwdzięczę :)
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mega słodka!!!!! super blog, jeżeli spodoba Ci się mój zaobserwuj- będzie mi strasznie strasznie miło! :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, jesteś naprawde ładna, świetne zdjęcia :*
    Może wspólna obserwacja?
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3 Jesteś mega śliczna ;)

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia:*
    obserwujemy ?
    zapraszam do nas:
    KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest jeszcze dużo śniegu. :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodka jesteś : >
    Bardzo podoba mi się Twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  10. taka słodziutka *o*
    to super że będziesz mieć swój nowy kąt :D


    http://about-two-girlfriends.blogspot.com/
    http://about-two-girlfriends.blogspot.com/

    Wywołasz uśmiech na naszej twarzy jeśli skomentujesz, a radość jeśli zaobserwujesz :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mi ferie skończą się za tydzień ;c ja mam jeszcze gorszą średnią w porównaniu do twojej więc głowa do góry :)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej czekam na filmik ,niech sie szybko laduje xD
    ♥Zapraszam do mnie ,jesli ci sie spodoba ,skomentuj ,zaobserwuj ♥
    Bedzie mi baardzo milo! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    Serdecznie zapraszam - optymistka.byc.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem ile wkładasz w niego serce i pracy to cudowne, że tyle radości sprawia ci jego pisanie życzę ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i wszystkiego czego sobie życzysz . Pozdrawiam
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogę poprosić cię o kliknięcia w banery na moim blogu to była bym bardzo ci wdzięczna nawet nie wież ile sprawia mi to radości .
    + i jeśli mogę zaprosić cie na bloga mojej przyjaciółki to też było by mi niezmiernie miło
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjecia zapraszam do mnie.......

    unrealizable-blog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodkie zdj <3
    Kochana jesteś
    Zapraszam do mnie
    OBSERWACJA = OBSERWACJA
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna notka ;)
    Zapraszam do mnie
    izz-izzy.blogspot.com
    Zaobserwuj,skomentuj a na pewno się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi przyjemność ! <3

♥. Klikam w bannery

♥. Raczej nie bawię się w obs. za obs. Jeśli podoba mi się blog, zaobserwuję !