26 stycznia 2014

                                                                               Hej
Zimno ! Każdy wie, że zima przyjdzie prędzej czy później. Jednak w tym roku, zima totalnie nas zaskoczyła. Była bardzo ładna pogoda, pięć stopni na plusie, słońce. Następnego mróz i deszcz. Mam teraz ferie, więc na szczęście nie muszę nigdzie zbytnio wychodzić. Ale nareszcie spadł śnieg. Pada już parę dni, jest go naprawdę duużo. Koniec ferii zbliża się nieubłaganie, ale cieszę się . Nareszcie będę miała nowy pokój. Ściany będą w kolorze KLIK ♥ a meble będą utrzymane w takim KLIK KLIK stylu. Szczerze mówiąc miałam mojego starego pokoju dość. Meble mam odkąd miałam 6 lat, więc wiadomo, są one dosyć dziecinne. No i oczywiście mam za małe biurko. Teraz kiedy jestem już prawie na końcu podstawówki muszę mieć duże biurko. Mój wymarzony pokój wygląda mniej więcej tak jak pokój Binki.

Jest tak zimno, że trzeba zaopatrzyć się w długie ciepłe sweterki. Bardzo lubię nosić takie długie , które sprawiają wrażenie za długich. Do tego jeszcze kakao, laptop i ulubiona muzyka. Z tego co wiem, to większość z was preferuje taki wypoczynek :). Ja też bardzo lubię tak wypoczywać, ale jednak trzeba się ruszać, prawda ? Trzy dni temu zaczęłam ćwiczyć i myślę że na wakacje będę miała już ładnie wyrzeźbiony brzuch (marzenia, hyhyhy).  Zapraszam was na facebooka , gdzie możecie śledzić mnie na bieżąco. Przy okazji kliknijcie 'like' a na pewno się odwdzięczę :)


Jaki jest twój wymarzony pokój ? 
Jaki wypoczynek najbardziej lubisz ?

12 komentarzy:

  1. Ja niedawno miałam remont pokoju, więc wygląda teraz w 100% tak jakbym tego chciała. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubie luźne swetry i bluzy przede wszystkim za wygodę :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. Także kiedy będę miała nowy pokój to będę miała meble w takim stylu :))


    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam, tylko trzeba go trochę dopracować! :DD


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też będę miała 'za niedługo' nowy pokój jak to rodzice mówią. Też mam bardzo dziecinne meble jakieś niebieski z rybkami :D. Mam je ok. już 6 lat. Ej napiszesz mi na e-mile jak zrobiłaś taki ładny desing bloga? Albo nagłówe? nbanas1098@gmail.com
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek. Ja do mojego pokoju byłam wrogo nastawiona. A teraz coraz bardziej zaczyna mi się podobać ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po wakacjach w końcu będę miała swój wymarzony pokój z widokiem na jezioro! haha :) Mi się marzy taki całyyy biały pokój ;) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam swój wymarzony pokój, był remontowany w tamtym roku :)

    Bardzo proszę o klikanie w banner Choies i linki w tym poście :))
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej... Bardzo bym chciała mieć pokój tak jak mi się podoba, zazdroszczę ;)) o tak... Koce, sweter a w ogóle najlepiej w pizamie, łóżko <3 i jeszcze kotek obok.

    donimica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałabym mieć remont w pokoju ;c
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog,a notka bardzo interesuująca! obserwuję + zzapraszam do siebie! ;) kubaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi przyjemność ! <3

♥. Klikam w bannery

♥. Raczej nie bawię się w obs. za obs. Jeśli podoba mi się blog, zaobserwuję !