13 września 2014

I've got one less problem without school

Heii ♥

Dzisiaj kompletnie nie mam większej 'weny' na posta, więc wybaczcie mi, jeśli ten post będzie o niczym, w sumie czego tu się po mnie spodziewać :')
Oczywiście, co typowe dla mnie - muszę napisać coś o pogodzie. Wiem że macie okna, ale cóż. Nie wiem jak u was, u mnie okropnie. Może i nie pada, ale atmosfera która panuje za oknem, zniechęca mnie do działania. I na dodatek zaczęła się szkoła, co jest jeszcze gorsze, tja. Znowu wracamy do tej samej rutyny. Wstać, zjeść, nauczyć się, zrobić zadanie, spać. Ale nie, nie chcę wam przypominać, haha. Mam nadzieję, że u was lepiej, napiszcie mi w komentarzu, jak mijają wam pierwsze tygodnie szkoły. Wybaczcie za ten beznadziejnie krótki i pozbawiony sensu post, pa!





2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia! :)

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  2. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/tourist-paradise.html http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/the-joy-of-child.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi przyjemność ! <3

♥. Klikam w bannery

♥. Raczej nie bawię się w obs. za obs. Jeśli podoba mi się blog, zaobserwuję !