17 marca 2014


Hello dolls ! Wow, nie było mnie tu bardzo długo. Było to spowodowane brakiem czasu, lenistwem, czy brakiem pomysłów ? Chyba wszystkim na raz. Ale teraz już wróciłam i mam dla was post tematyczny. Co to znaczy " Be yourself " ? Być sobą. Nie raz spotkałam się z osobami, które chcą być "cool" , ale nie są sobą. Lepiej być niedoskonałym, ale być również sobą, czy raczej doskonałą kopią kogoś innego ? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami. Każdy z nas jest piękny na swój sposób. Niektórzy mają poczucie humoru, inni są bardzo życzliwy itp. Ale nie da się być kimś innym. Bóg stworzył nas po to, abyśmy byli inni niż na przykład twoja przyjaciółka. Chciał, abyśmy byli niepowtarzalni. Więc nie ma sensu udawać kogoś innego. Ja staram się być sobą. Jestem dumna z tego, że nie jestem doskonała. Nie chciałabym zmienić koloru włosów, mojego wzrostu. Tak jesteśmy stworzeni, tacy pozostańmy. Ktoś kocha Ciebie, a nie kogoś, kogo udajesz ♥.

Teraz tak poważnie, po co udawać kogoś , kim się nie jest ? Nikt nie jest doskonały, ale prawdziwy przyjaciel zawsze te malutkie wady zignoruje. Lepiej być sobą, aniżeli dwulicową osobą. W komentarzu napisz mi, z czego jesteś dumna i czy na prawdę (tak 100% ) jesteś sobą !


Bluzka cubus / spodnie cubus

10 komentarzy:

  1. Fajnie tu u ciebie, śliczny design oraz zdjęcia :))
    zapraszam do mnie http://imsolostinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem sobą w pełni i nie widzę siebie innej.Jestem taka,wyjątkowa i tak zawsze będzie.Po prostu niektórzy ludzie nie są w stanie dostrzec mojej doskonałości.Nie myśl tylko o mnie jako o aroganckiej egoistce.Chodzi mi o to,że każdy jest doskonały we własny sposób.Bo właśnie te wady robią z nas na tyle unikatowymi,że stajemy się doskonali na własną skalę.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjęcia :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzka:)
    zapraszam
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :) Zapraszam do siebie:
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie napisane! :)
    masz ochotę na wspólną obserwację? :))
    julkaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)



    Zapraszam na swój blog może ci się spodoba :) oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Piękny blog :3

    Skomentujesz moją nową notke? --> NOTKA

    Zaobserwujesz mojego bloga? Postaram się odwzajemnić! Proszę, to ważne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna bluzka i zdj :)
    ogólnie ładny blog :)

    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obserwację , odwdzięczę się tylko napisz w kom że już :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w designie <3 <3
    strasznie podoba mi się ten post *.*
    czekam na kolejny :)

    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi przyjemność ! <3

♥. Klikam w bannery

♥. Raczej nie bawię się w obs. za obs. Jeśli podoba mi się blog, zaobserwuję !